Lietuvos įmonių katalogas – informatyvaus minimalizmo pavyzdys

Lietuvos įmonių katalogasLietuvos įmonių katalogas – nepaprastai pravartus. Čia ne tik įmonių pavadinimai, rekvizitai, bet ir komentarai. Svarbu, kad būtų informatyvu, bet to negana. Informacija turėtų būti nechaotiška. Šiuo požiūriu palaikome minimalizmo šalininkus.

Minimalizmas – ne tik interjere

Informatyvu ir minimalistiška? Taip! Kad ir kaip paradoksaliai skambėtų, ši kombinacija yra reali.

Informacija gali būti gera, tačiau išmėtyta bet kaip. Jos gali būti itin daug. Bet svarbu, kaip viskas pateikta. Informatyvu – nebūtinai milijonai gigabaitų duomenų. Ir net tada, kai kataloge yra tūkstančių įmonių sąrašas, svetainės lankytojai nori rasti viską greitai ir patogiai.

Kaip minimalistinis interjeras gali būti ir tvarkingas, ir dailus, ir komfortiškas, taip ir Lietuvos įmonių katalogas gali pasižymėti kuo puikiausiomis savybėmis ir reprezentuoti neperkrautą dizainą.

Kad portale pateikiami duomenys nepasimestų ir kad vartotojai kuo lengviau suieškotų tai, ko reikia, kuriamos kategorijos. O jose – smulkesnės sritys. Kiekvienoje iš sričių yra nemažai verslo įmonių. Padirbėta iš peties, praleista ne viena valanda dirbant ir skirta daug pastangų.

Verslo situacija šalyje

Natūralu: vienos įmonės išgyvena kone krizinį laikotarpį, kitos tuo pat metu skaičiuoja rekordinį pelną. Kuriant verslą tikimasi, kad sėkmė nenusigręš. Kai kurioms komandoms iš tiesų pasiseka. Metų metus kontroliuojami įvairiausi procesai ir kryptingai siekiama tikslų. Jeigu situacija įmonės viduje gera, tai ir paslaugos teikiamos kuo sklandžiau.

Lietuvos įmonių katalogas yra priemonė pasižvalgyti po skirtingų veiklos sričių įmones. Galima suformuluoti keletą išvadų:

  1. Šalyje veikia visokiausių krypčių įmonės.
  2. Kai kurie pavadinimai itin skambūs.
  3. Vieni rinkos dalyviai pelno pagyras, o kiti kritikuojami.

Nuolatinis ėjimas pirmyn

Akivaizdu, kad turint verslą susikoncentruojama į tikslą. Tai nuolatinis ėjimas pirmyn.

Jei jūsų įmonė yra verslo kataloge, tai ženklas, kad vykdote ekonominę veiklą. Solidu, ar ne? Lyg ir taip, tačiau užmigti ant laurų nėra gerai. Pavyzdžiui, kokia nors elektroninė parduotuvė. Viskas patogiai sudėliota, dailus apipavidalinimas, platus prekių pasirinkimas… Tačiau po kurio laiko užsukate vėl ir naršyklėje vaizdas jau kitoks. Naudos davę sprendimai arba patobulinti, arba pakeisti naujais – tokiais, kurie turėtų suteikti dar daugiau privalumų. Kitas pavyzdys – kompanijų logotipai. „Coca-Cola“, „Apple“ – puikus įrodymas, kad ištobulintas logotipas laikui bėgant koreguojamas. Net jei dizainas minimalistinis, vis tiek randama ką padailinti. Arba atšviežinti.

Turėti tikslą svarbu ir naujai įstaigai, ir seniai veikiančiai, globaliai kompanijai. O rinkoje paaiškės, ar dirbama tikslingai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.