Kas yra SEO paslaugos ir SEO straipsniai?

SEO paslaugosSEO kas tai?

Internetinės reklamos įrankis. SEO paslaugų dėka galite išsikelti savo svetainė paieškos sistemose, pagal norimus raktažodžius, didinti natūralų lankytojų srautą. SEO paslaugos vis labiau populiarėja tarp Lietuvos įmonių. Ir vis dažniau užsakoma iškelti svetainę ne Lietuvos rinkoje, bet JAV, DE ar UK. Verslininkai jau įvertino SEO paslaugų naudą, tad puikiai suprantą, kad šį įrankį galima naudoti visame pasaulyje. SEO paslaugų dėka jūsų naujas projektas, gali per tam tikrą laiką pritraukti lankytojus ir sugeneruoti didesnes pajamas. Pagrindinis aspektas, kuris vis dažniau įgauna svarbą, tai kaip išsirinkti SEO agentūrą ar SEO specialistą. Didėjant šių paslaugų paklausai, elementaria didėja ir pasiūla. Renkantis paslaugos tiekėją reikia pirmiausia įvertinti atliktus darbus. Jie geriausiai parodo, kokius rezultatus gali pasiekti SEO agentūra ir ar ji aplamai gali tai atlikti. Dar vienas svarbus momentas, ar SEO specialistai dirbo su itin konkurencingais raktažodžiais. Juk skiriasi žinių bagažas, kuris reikalingas norint iškelti svetainę pagal silpnus ir aukštos konkurencijos raktažodžius.

SEO straipsniai kas tai?

Trumpiausias apibūdinimas – donorai. SEO straipsniai, tai pagalba jūsų projektui. Įsivaizduokite visiškai naują projektą su nauju domenu ir kliento tikslus konkuruoti su 10 metų rinkoje dirbančiomis įmonėmis. Norint iškliti paieškos sistemose reikės daug donorų, kitaip sakant draugų, kurie rekomenduotu jus. Konkuruojant dėl pirmos vietos, jums prireiks didesnio kiekio atgalinių nuorodų nei turi SEO konkurentas. SEO specialistai rinkdami atgalines nuorodas naudojasi SEO straipsniai. Bendrai kalbant, jie kuria atgalines nuorodas. Yra rašomi straipsniai, kuriuose talpinamos aktyvios nuorodos į jūsų svetainę. Tokiu būdų jūsų projektas įgauna jėgų, siekiant konkuruoti su kitais puslapiais.

Kaip naudoti SEO straipsnius?

Kas per daug, tas nesveika. Tikriausiai esate girdėję šią patarlę. Taip ir su SEO straipsniais jie duoda naudą, jeigu saikingai juos naudojate. Pirmiausia, reikia užtikrinti, kad svetainėje ar el.parduotuvėje esantis turinys būtų ypač kokybiškas, nuolat atnaujinamas. Objektyviai sužinoti turinio kokybę galite naudodamiesi „Google Analytics“ įrankiu. Vidutinis svetainėje praleidžiamas laikas ir atmetimo rodiklis, geriausiai parodo turinio kokybę. Tad jeigu jūsų turinys prastas, pirmiausia užsiimkite jo gerinimu. Tik kokybiškoms svetainėms rekomenduojama naudotis SEO straipsniais ir tokiu būdų kurti atgalines nuorodas.

Ar verta naudotis Google reklama?

Google reklamaVisagalė reklama ragina ieškoti naujų komunikacijos priemonių. Niekam nekyla abejonių – XXI amžiaus gigantas, vienijantis milijardus žmonių visame pasaulyje, yra internetas. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Lietuvoje didžioji dalis prekių ir paslaugų ieškoma naudojantis Google paieškos sistema. Tai reiškia, kad jei norite būti matomi, jums bus reikalinga Google reklama.

Populiariausias pasirinkimas, užtikrinantis itin greitus ir aukštus rezultatus, yra Google AdWords reklama, leidžianti transliuoti skelbimus Google tinkle. Nors minėtoji priemonė verslo pasaulyje taikoma vis dažniau ir aktyviau, daugelis mūsų vis dar abejoja – ar tikrai AdWords paslauga padės pasiekti numatytus tikslus? O gal reklamuotis paieškos sistemoje – neverta?

Siekdami racionaliai įvertinti Google AdWords privalumus ir trūkumus, privalome išskirti itin patogią reklamos mokesčio sistemą. Priešingai nei daugelis kitų reklamos priemonių, Google reklama leidžia savarankiškai valdyti reklamos biudžetą, jį keisti, atsižvelgiant į pasiektus rezultatus, sustabdyti ir atnaujinti, kai to labiausiai reikia. Be to, reklama pagrįsta patogia apmokėjimo sistema (mokestis už paspaudimą) ir padeda kryptingai siekti užsibrėžtų tikslų – jūs mokate tik už tuos interneto vartotojus, kurie iš tiesų susidomi jūsų skelbimu, t. y. paspaudžia ant jūsų skelbimo nuorodos. Kadangi jūs nemokate už skelbimo parodymus, gaunate itin vertingą nemokamą reklamą, kuri didina jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumo rodiklius.

Atlikti tyrimai patvirtino, kad interneto vartotojai vertina Google reklamą dėl išskirtinio jos pobūdžio, t. y., priešingai nei kitos reklamos formos, Google reklama nėra nei erzinanti, nei įkyri. Ji rodoma tik asmenims, vedantiems atitinkamą raktinę frazę į Google paieškos laukelį. Kitaip sakant, reklama rodoma tik jūsų prekėmis ar paslaugomis susidomėjusiems potencialiems klientams.

Dar vienas privalumas – Google AdWords siūlo itin patogias reklamavimosi galimybes. Visų pirma, jūs turite gana didelius raidžių limitus, be to, galite įkelti pageidaujamus paveikslėlius. Didžiausias privalumas yra tai, kad minėtoji reklamos forma yra itin aktyvi ir numatytus rezultatus padeda pasiekti stulbinančiai greit – kasdien Google paieškos sistemoje apsilanko milžiniškas srautas žmonių, todėl galite būti tikri, kad būsite greitai pastebėti ir įvertinti.

Tiesa, jei norite pasiekti aukščiausių rezultatų, privalote bendradarbiauti su patikima internetinės rinkodaros įmone. Nepamirškite – tik ilgametę darbo patirtį turintys specialistai įvertins jūsų poreikius ir padės parinkti tinkamiausias reklamos formas, atitinkančias jūsų biudžetą. Sėkmingam reklamos įgyvendinimui būtina stebėti ir analizuoti duomenis, vertinti lankytojų elgesį, ieškant efektyviausių priemonių numatyto tikslo realizacijai.

 

SEO etapai

SEOauditReikia tikėtis, kad skaitantieji šį straipsnį jau supranta, jog SEO nėra kokia nors programa, kurią įsigijus ir paleidus iškart pasiekiamas laukiamas rezultatas – tai yra pakilęs internetinės svetainės reitingas paieškos sistemose. SEO – tai nuoseklus, laiko ir pastangų reikalaujantis darbas, susidedantis iš keleto vienas kitą papildančių etapų. Apie pagrindinius etapus pasakoja SEOaudit specialistai.

Skiriami 5 pagrindiniai SEO etapai.

    1. Rinkos ir konkurentų tyrimas. Pirmajame etape nustatoma, kokie raktiniai žodžiai yra esminiai, remiantis jų naudojimo dažnumu vartotojams naudojant pastaruosius paieškos sistemose. Taip pat išsiaiškinama, kas konkrečiu atveju yra kliento „draugai“ ir „priešai“: įvardijami pagrindiniai konkurentai, veikiantys toje nišoje, įvertinamas jų pajėgumas darbe su paieškos sistemomis bei išskiriami galimi partneriai, galintys prisidėti siekiant rezultato efektyvumo.
    2. Vidinis SEO. Paprasčiau tariant, tai darbas užsakovo svetainėje, peržiūrint ir sutvarkant ją taip, kad atitiktų visus internetiniams tinklapiams keliamus reikalavimus. Dirbama tiek techniškai su programiniu kodu, tiek su turiniu – taisomi esami tekstai ar papildoma naujais, nukreiptais į raktažodžius, geriausiai atspindinčius konkrečią rinką. Tuo siekiama, kad svetainė būtų tinkamai suprantama paieškos sistemoms, o potencialūsklientai rastų visą aktualią informaciją.
    3. Išorinis SEO. Šį etapą galima pavadinti svetainės populiarinimu už jos ribų, sukuriant atgalines nuorodas į užsakovo svetainę. Atgalinės nuorodos talpinamos naudojant keletą strategijų. Visų pirma, užmezgus ryšius su tos pačios veiklos srities partneriais internete, nuorodos talpinamos jų puslapiuose. Taip pat kuriami tekstai su integruotomis nuorodomis į konkrečią svetainę. Nuorodas efektyvu platinti forumuose, kuriuose lankosi tikslinės grupės atstovai bei vis labiau populiarėjančiuose socialiniuose tinklapiuose.
    4. Monotoringas. Nuolat prižiūrima, kokį efektyvumą duoda prieš tai analizuoti žingsniai. Stebima, kaip kyla užsakovo pozicijos paieškos sistemose, analizuojami užsakovų veiksmai, pasiekti rezultatai.
    5. Nuolatinis atnaujinimas, kaitos valdymas. SEO etapai nėra baigtiniai, jie nuolat kartojami. Būtina stebėti pokyčiuos konkrečioje rinkoje, sekti konkurentų žingsnius ir reaguojant į tai nuolat atnaujinti interneto svetainę.

Taigi, SEO yra ilgai trunkantis procesas. Jį patartina rinktis tiems, kurie nori ilgalaikių rezultatų, pasiekiamų ne per trumpą laiką.

Lauko reklama ir jos ypatumai

Lauko reklama – viena iš populiariausių reklamos rūšių šiuo metu. Lauko reklamą mato daugelis gatve praeinančių ar pravažiuojančių žmonių, taigi ji apima didelę auditoriją. Žmogus gali nežiūrėti televizoriaus, neskaityti laikraščių ir todėl nematyti ten skleidžiamos reklamos, bet nuo išorinės lauko reklamos atsiriboti nepavyksta. Nuo jos pasislėpti praktiškai neįmanoma. Vos įžengus į viešąją erdvę žmogų iš karto apsupa įvairūs reklaminiai plakatai, skydai, iškabos, rodyklės. Jis negali nepastebėti standartizuotų reklaminių skydų greitkeliuose, parduotuvių pastatų išorėje. Populiarėja lauko reklama ant elektros stulpų, parduotuvėse stumdomų prekių vežimėlių, ant pirkinių maišelių, autobusų bei kitų transporto priemonių. Dar naudojamos lauko reklamos formos ant pastatų, tvorų, suoliukų parkuose. Atsiranda ir netradicinės išvaizdos lauko reklamų, tokių kaip gigantiškas sumuštinis, ledų porcija prie kavinės ar restorano. Lauko reklama tapo įdomia ir savita išraiškos forma.

Populiariausios lauko reklamos priemonės yra parduotuvių pastato išorė, reklaminiai tentai, reklaminiai skydai, šviečiančios reklaminės iškabos, šviesdėžės, reklamimai stendai, transparantai, pano.

Lauko reklamos gamyba reikalauja nemažai laiko bei organizavimo įgūdžių: reikia sukurti projektą, jį suderinti su savivaldybe ar reklaminio ploto savininku, pagaminti reklamą ir ją sumontuoti. Reklamos gamybos projektui sukurti reikia kūrybiškumo ir kruopštumo. Lauko reklama turi būti paprasta. Užtenka trumpo teksto – žinutės, brand`o, nuotraukos, web adreso. Kiekvieno elemento matmenys – pakankamai dideli, kad būtų matomi iš toli. Tekstas lengvai perskaitomas ir suvokiamas, geriausia iš 4-5 žodžių, sukoncentruotas į vieną mintį. Projektuojant lauko reklamą reikia naudoti prekinio ženklo firmines spalvas, reklamos elementai turi ryškiai išsiskirti iš fono. Sėkminga lauko reklama atkreipia dėmesį, išsiskiria originalumu, šokiruoja ar stebina. Ryškios spalvos, įdomios formos, tinkamas apšvietimas padės išsiskirti lauko reklamai ir pritrauks klientus.

Šiuo metu lauko reklamos gamybai dažniausiai naudojamos labai įvairios aukštos kokybės ISO standartus atitinkančios medžiagos, tokios kaip PVC plastikai, PVC plėvelės, aliuminio kompozitai, įvairių rūšių organiniai stiklai, polipropilenas, kanalinis polikarbonatas, medis, stiklas, metalas ir kitos.

Įmonės, užsiimančios lauko reklamos gamyba, siūlo visą su tuo susijusių paslaugų spektrą, nuo projekto sukūrimo iki reklamos sumontavimo, įskaitant reklaminio ploto nuomą.