Kaip vyksta reputacijos valdymas naudojant SEO

Turbūt teko girdėti terminą reputacijos valdymas internete? Paprastai su reputacija dirba ryšių su visuomene specialistai, tačiau jų darbas yra išmokyti viešus asmenis bendrauti su aplinka internetu – nesikeikti viešojoje erdvėję, nerašinėti įžeidžiančių komentarų facebooke ir t.t SEO specialistai gali prisidėti tik prie tam tikrų rezultatų paieškoje.

Sakykime, internete pasirodė „negražus“ straipsnis apie tam tikrą žmogų, įmonę, ar organizaciją. Galima pradėti ilgus teisminius procesus, kuriais būtų įrodyta, kad tai šmeižtas ir tada autorius privalės viską išimti. Tai trunka ilgai, kainuoja daug, o kartais gali taip paaiškėti, kad tai visai ir ne šmeižtas… Kitas būdas yra tą neigiamą straipsnį paslėpti antrame ar net trečiame rezultatų puslapyje. Kaip tai daroma? Apie reputacijos valdymą internete kalbėjomės su Taurusmedia.lt vadovu Mantu A.

Išimti puslapį iš interneto nesant jo šeimininku beveik neįmanoma. Lieka tik vienas kelias, nustumti jį į antrą puslapį, kad didžioji dauguma lankytojų jo tiesiog nepamatytų. Pirmiausia išsiaiškinami tikslūs raktiniai žodžiai, kuriuos įvedus paieškoje matomas „negeras“ puslapis. Tada dirbama su savais puslapiais siekiant juos optimizuoti tais raktažodžiais, kad jie būtų pajėgūs konkuruoti su „kenkėju“. Greičiausiai tas puslapis vis dar bus matomas pirmajame puslapyje, todėl prireiks pagalbos iš stiprių sąjungininkų.

Pirmiausia gerai optimizuojami įvairių verslo katalogų aprašymai. VZ.rekvizitai.lt yra pagrindinis, tada eina imones.lt, visalietuva.lt, 118.lt ir kiti. Dirbama su visais verslo katalogais. Būtinai kiekvienas jų turi turėti unikalų pristatymą, nes kopijuotą Google rodo tarp pasikartojančių rezultatų. Unikalus tekstas turi būti optimizuotas jau išsiaiškintiems raktažodžiams. Po keleto savaičių verslo katalogų reklama turėtų aplenkti „negerą“ puslapį. Bet 3 ar 4 rezultatų pasikeitimas vis dar neišstumia „kenkėjo“ iš pirmojo puslapio.

Tada imamasi „sunkiosios artilerijos“ – straipsnių žiniasklaidoje ir teminiuose tinklaraščiuose. Reikia jų parašyti bent 3. Kyla problema – tokie straipsniai pirmose pozicijose būna gana neilgai. Per keletą dienų jie nukrenta žemyn. Tam, kad taip nenutiktų, reikalinga paspirtis iš SEO straipsnių. Jie padeda kurį laiką išlaikyti aukštas pozicijas.

Dar trūksta puslapių? Bent vienas jų galėtų būti profesionaliai sukurtas video klipas su itin geru aprašymu ir daug nuorodų. Jau rašėte SEO straipsnius, tad juose reiktų pridėti ir tą video. Konkurencija Lietuvoje nedidelė, tad video iškelti netruks daug laiko.

Dar galite paeksperimentuoti su Facebooko puslapio aprašymais. Jei reikia „gelbėti“ asmenį, tai socialinių tinklų anketos turėtų eiti pirmoje vietoje.

Tiesiog reikia sukurti tam tikrą turinio strategiją, kad būtų galima kaip įmanoma greičiau pakilti aukščiau už tą „blogą“ puslapį. Kaip tai padaryti? Čia padės SEO profesionalai, kurie užsiims ir turinio strategija. Bet turinio strategija užsiimti gali ir ryšių su visuomene agentūros. Problema ta, kad jie turinį pagamins tikrai kokybišką, bet ar sugebės jį pakelti aukščiau paieškoje?..

Internetinių puslapių kūrimas. Kada išleidžiamos didelės sumos?

internetinių puslapių kūrimasSvarstote kokiai būdais būtų galima pritraukti didesnę lankytojų auditoriją, kuri pirktų jūsų prekes ar paslaugas? Jeigu jūsų reklamuojatės tik per skelbimų portalus, vadinasi jūs neišnaudojate viso elektroninės erdvės potencialo. Jums turėtų būti aktualus internetinių puslapių kūrimas, nes būtent jo dėka galite pritraukti didesnę lankytojų ir tuo pačiu – pirkėjų auditoriją. Žinoma, užsakantiems tinklapių kūrimo paslaugas nevalia galvoti, kad tik tinklapio turėjimas padės padidinti pardavimus. Jums teks skirti atskirą biudžetą reklamai. Žinoma, labiausiai dabar siūloma susikoncentruoti ties svetainių kūrimo paslaugų užsakymu, nes jos turi būti užsakomos ne bet kaip, o tik iš profesionalių specialistų.

Internetinės svetainės kūrimas ne visada yra itin sudėtingas darbas. Sudėtinga tinklapį susikurti yra tiems, kurie neturi jokių žinių bei laiko. Dabar interneto svetaines galima susikurti vadovaujantis viešai pateikiama informacija. Tai gali būti tiek tekstiniai, tiek ir vaizdiniai patarimai kaip viską atlikti patiems. Žinoma, jeigu jus riboja laikas, tuomet geriausia būtų interneto svetainės kūrimo darbus patikėti profesionalams. Jie viską atliks itin gretai, o svarbiausia – kaina galbūt nebus tokia didelė, kaip tikėjotės.

Kiek teks išleisti pinigų už interneto svetainės sukūrimą – priklausys nuo jūsų keliamų reikalavimų. Dabar kainos nustatomos gana paprastai – kuo daugiau darbų užsakoma, tuo daugiau pinigų išleidžiama. Trumpai tariant, jeigu užsakysite kažkokią išskirtinę interneto svetainę, kurioje užsakymai bus priimami per specialią formą, tuomet tokios formos sukūrimas jums kainuos papildomai. Mažiau išleistų tie, kurie tokių formų nereikalautų ir elgtųsi standartiškai – nurodytų kontaktus dėl paslaugų užsakymo ir tiek. Žinoma, toks metodas nelabai tinkamas prekiaujantiems kažkokiais daiktais, nes tam bus reikalingos el. parduotuvės.

Kalbant apie didesnes paslaugų kainas, verta žinoti, kad elementarios paslaugų svetainės sukuriamos už daug mažesnes kainas, nei renkantis tokius tinklapius, kurie turi unikalius dizainus ir yra suprogramuoti nuo nulio. Tad, jeigu investuojate kažkokią pinigų sumą į interneto svetainės sukūrimą, būtinai tiksliai apibrėžkite savo poreikius. Jeigu norite išleisti kuo mažiau, tiesiog rinkitės standartines interneto svetaines, nes priešingu atveju jūsų išlaidos išaugs net keletą kartų.

Kas yra SEO paslaugos ir SEO straipsniai?

SEO paslaugosSEO kas tai?

Internetinės reklamos įrankis. SEO paslaugų dėka galite išsikelti savo svetainė paieškos sistemose, pagal norimus raktažodžius, didinti natūralų lankytojų srautą. SEO paslaugos vis labiau populiarėja tarp Lietuvos įmonių. Ir vis dažniau užsakoma iškelti svetainę ne Lietuvos rinkoje, bet JAV, DE ar UK. Verslininkai jau įvertino SEO paslaugų naudą, tad puikiai suprantą, kad šį įrankį galima naudoti visame pasaulyje. SEO paslaugų dėka jūsų naujas projektas, gali per tam tikrą laiką pritraukti lankytojus ir sugeneruoti didesnes pajamas. Pagrindinis aspektas, kuris vis dažniau įgauna svarbą, tai kaip išsirinkti SEO agentūrą ar SEO specialistą. Didėjant šių paslaugų paklausai, elementaria didėja ir pasiūla. Renkantis paslaugos tiekėją reikia pirmiausia įvertinti atliktus darbus. Jie geriausiai parodo, kokius rezultatus gali pasiekti SEO agentūra ir ar ji aplamai gali tai atlikti. Dar vienas svarbus momentas, ar SEO specialistai dirbo su itin konkurencingais raktažodžiais. Juk skiriasi žinių bagažas, kuris reikalingas norint iškelti svetainę pagal silpnus ir aukštos konkurencijos raktažodžius.

SEO straipsniai kas tai?

Trumpiausias apibūdinimas – donorai. SEO straipsniai, tai pagalba jūsų projektui. Įsivaizduokite visiškai naują projektą su nauju domenu ir kliento tikslus konkuruoti su 10 metų rinkoje dirbančiomis įmonėmis. Norint iškliti paieškos sistemose reikės daug donorų, kitaip sakant draugų, kurie rekomenduotu jus. Konkuruojant dėl pirmos vietos, jums prireiks didesnio kiekio atgalinių nuorodų nei turi SEO konkurentas. SEO specialistai rinkdami atgalines nuorodas naudojasi SEO straipsniai. Bendrai kalbant, jie kuria atgalines nuorodas. Yra rašomi straipsniai, kuriuose talpinamos aktyvios nuorodos į jūsų svetainę. Tokiu būdų jūsų projektas įgauna jėgų, siekiant konkuruoti su kitais puslapiais.

Kaip naudoti SEO straipsnius?

Kas per daug, tas nesveika. Tikriausiai esate girdėję šią patarlę. Taip ir su SEO straipsniais jie duoda naudą, jeigu saikingai juos naudojate. Pirmiausia, reikia užtikrinti, kad svetainėje ar el.parduotuvėje esantis turinys būtų ypač kokybiškas, nuolat atnaujinamas. Objektyviai sužinoti turinio kokybę galite naudodamiesi „Google Analytics“ įrankiu. Vidutinis svetainėje praleidžiamas laikas ir atmetimo rodiklis, geriausiai parodo turinio kokybę. Tad jeigu jūsų turinys prastas, pirmiausia užsiimkite jo gerinimu. Tik kokybiškoms svetainėms rekomenduojama naudotis SEO straipsniais ir tokiu būdų kurti atgalines nuorodas.

Ar saugu ir kaip įsigyti vaistus internete?

internetine vaistineAtrodo, kad internete jau galima įsigyti beveik viską. Tačiau dėl vaistų pirkimo elektroninėje erdvėje dvejojame. Dvejojame ne dėl to, kad keistai vertiname technologijas. Anaiptol, dvejojame savimi, t.y. ar tinkamai pasirinksime. Tad pabandykime išsklaidyti šiuos mitus.

Amerikiečių pavyzdys

Jungtinėse Amerikos valstijose vaistinėse galima įsigyti beveik viską. Aš nejuokauju. Tikrai beveik viską – nuo beveik alkoholinių mėtinukų iki žaislų, ar įvairių valymo priemonių namams ar kosmetikos.

Yra dalis vaistų, kurių pardavimas ribojamas, ir ta dalis parduodama tik su receptu. Tačiau daugelis vaistus, vitaminus, maisto papildus ar kitus legalius preparatus perka kur yra internetine vaistine.

Ką galima gauti internete?

Internete vos vienu pelytės spustelėjimu galite gauti prieigą prie visų Lietuvoje ir užsienyje veikiančių vaistinių. Pasirinkti vieną iš jų galite pagal kainą, atsiuntimo sąlygas ar kitus aktualius faktorius. Šiandien, populiariausios yra: gintarinė vaistinė internetu, camelia vaistinė internetu, norfos vaistinė, euro vaistinė ir benu vaistine. Būtina paminėti, kad kiekviena iš jų turi savo išskirtinumų pluoštą.

Dažniausiai gintarinė vaistinė akcijos daromos grožio preparatams, camelia vaistinė akcijos – maisto papildams ir vitaminams. Tačiau svarbu ne tik akcijos, o specialistų, su kuriais internetu galima bendrauti visą parą konsultacijos. Vaistai yra ne bateliai. Tad natūralu, kad klausimų juos pirkdami turime daugiau. Tačiau konsultantės mums mielai į juos atsakys, kaip ir tradicinėje vaistinėje. Todėl apsipirkti galima visą parą, o tai paprasčiau nei tradicinė vaistų paieška vaistinėse.

Siuntimas

Patvirtinus užsakymą, jeigu jis siekia tam tikrą sumą, kurią nustato kiekviena internetine vaistine, siuntimas bus nemokamas. Todėl geriau pirkti rečiau, bet tiksliai pagal sudarytą sąrašą. Vis dėlto, kartais internetine vaistine siūlo nemokamą siuntimą, net perkant ir vieną, nebrangų daiktą.

Taigi, patvirtinus užsakymą, jį gausite per kelias dienas. Atsiskaityti galima bus prekes pristačiusiam kurjeriui, o jeigu būsite nepatenkinti, galėsite prekę grąžinti. Bet kuri internetine vaistine yra įpareigota laikytis tradicinėje vaistinėje galiojančiomis prekybos ir vartotojų teises reglamentuojančiomis taisyklėmis. Tad vartotojas nerizikuoja niekuo.

Svarbu:

Preparatai gali būti siunčiami į užsienį, tarkim, Didžiąją Britaniją, tačiau siuntimo terminas bus keliomis dienomis ilgesnis.

Kaip veikia tekstinė Google AdWords reklama?

Google Adwords reklamaTekstinės Google AdWords reklamos platinimo paslauga šiandien gana sėkmingai populiarėja daugelyje šalių. O kai kuriose šalyse ji užima svarbiausią tekstinės reklamos skelbimų rinkos poziciją.

Beje, esminių skirtumų lyginant Google AdWords reklamą su konkurentais nėra jau taip daug – tai pakankamai sudėtingas interfeisas, mokamas API (application programming interface) naudojimas ir pakankamai gera reklaminės kompanijos biudžeto numatymo sistema. Beje, komisinių savo klientams Google nemoka. Tačiau visi šie nereikšmingi sunkumai atsiperka su kaupu, nes naudojantis Google AdWords reklama, žymiai išauga lankytojų, ateinančių iš paieškų sistemos, skaičius.

Žinoma, prieš pradedant dirbti su Google AdWords reklama, būtina užsiregistruoti ir susikurti reklaminę Google paskyrą. Pabrėžtina, kad dirbant su šiuo įrankiu svarbu struktūrizuoti, t.y. atskirai rūšiuoti reklamą skirtingų web-resursų, prekių ar paslaugų, grupuojant jas pagal reklamos temą ar objektą. Google AdWords reklaminės kompanijos kartais vykdomos dviem kryptimis vienu metu – orientuota į paieškų sistemą arba tekstinio-medijų formato. Tačiau tokiu atveju nevalia skirtingų reklamos krypčių nesuplakti į vieną.

Tad kaip gi „dirba“ Google AdWords reklama?

Įdomus Google išskirtinumas yra algoritmų, sudarančių paieškos rezultatus, sudėtingumas. Tai ne tik paieška pagal konkrečius raktinius žodžius ar jų junginius, bet kartu ir sąsaja su ankstesnėmis kiekvieno vartotojo paieškos užklausomis. Google AdWords taip pat susieja užklausas daugiau ar mažiau atitinkančias konkrečią temą, jeigu tekstinėje reklamoje yra bent vienas pagal temą artimas raktinis žodis.

Iš esmės, tekstinės Google AdWords reklamos efektyvumas auga su kiekvienu nauju skelbimu, patalpintu teminėje grupėje. Ta pati taisyklė galioja ir raktinių užklausų bazės formavimui – kuo smulkiau ir tiksliau užklausos bus aprašytos, tuo efektyviau jos veiks auditoriją.

Tiesa, nederėtų nuvertinti ir kitų paieškos sistemų, dirbančių kartu su Google ir parodančių analogiškus paieškos rezultatus. Vertėtų leisti rodyti tų paieškų sistemų rezultatus, nes taip Jūsų tekstinė reklama atsiras ir Google partnerių paieškų rezultatuose.

Tekstinė-medijų Google AdWords reklama

Galima naudotis ir tekstine-medijų (banerių) Google AdWords reklama. Ši reklama leidžia platinti banerius su reklaminiu teiginiu svetainėse-dalyvėse. Vertinant pagal kainą tokių reklaminių teiginių naudojimas net labiau apsimoka nei įprastos tekstinės reklamos platinimas. O taip išreklamuoti neseniai įkurtą internetinį verslą gali pavykti netgi greičiau nei naudojant kitus metodus.

Tačiau reikėtų įsidėmėti, kad tekstinė-medijų Google AdWords reklama reikalauja nuolatinio dėmesio ir vienos ar kitos srities naudingumo statistikos stebėjimo. Pastebėjus kurios nors reklamos efektyvumo mažėjimą, ją reikia tuoj pat šalinti ir jos vietoje sukurti naują.

Google AdWords reklamos mini-case‘ai

Verta pabrėžti, kad norint kuo efektyviau išnaudoti Google AdWords reklamos galimybes, būtina reguliariai peržiūrėti vartotojų užklausų populiarumo pasikeitimus. Keičiantis užklausų populiarumui, reikėtų peržiūrėti ir naudojamų raktinių žodžių sąrašą. Pasirinkti būtina vidutinio populiarumo užklausas, taip išvengiant populiariausių ir mažiausiai populiarių variantų.

Tam, kad atsitiktinai nepasirinktumėte užklausų su nuliniu relevantiškumu, tokias užklausas ataskaitoje galima pažymėti skiltyje „minusas“. Taip pat vertėtų atkreipti dėmesį ir į tekstinės reklamos click‘ų skaičiaus ir efektyvumo sąveiką. Juk Google AdWords reklamoje mokama už kiekvieną click‘ą, o paieškų sistema Jūsų skelbimą gali rodyti tiek pagal temines užklausas, tiek ir pagal šiek tiek tolimesnes temas. Todėl pridėjus panašių ir populiarių raktinių užklausų prie raktinių užklausų sąrašo, galima padidinti tikimybę paieškos rezultatus padaryti kuo labiau atitinkančius temą.

Google AdWords reklaminės kompanijos vertė tiesiogiai priklauso nuo jos sėkmės. Pirmiausia efektyviausiai veikia tekstinė reklama su didžiausia kaina už kiekvieną click‘ą. Tačiau su reklaminių skelbimų populiarumu ir augant click‘ų skaičiui, Google AdWords reklamos vertė taip pat auga. Tam, kad pirmą kartą nepermokėtumėte, vertėtų pasinaudoti automatiniu statymų pasirinkimu reklamos erdvėje. O jau apsipratus, galima pereiti prie rankinio procesų valdymo.

Kasdieninių rodiklių skaičius turėtų būti atidžiai stebimas. Pirmiausia tai neleis nusmukti žemyn reklamai dar efektyviai nesuveikus. Tai reiškia, kad nebūtina reklamos platinti iškart pagal tris dešimtis raktinių žodžių, jei biudžetas yra ribotas. Tokiu atveju būtina atlikti atranką ir sutrumpinti sąrašą iki dešimties relevantinių užklausų. Taip gausite aukštą tekstinės reklamos efektyvumą už pakankamai protingą kainą.

Dar šis bei tas

Norint dar labiau padidinti svetainės ar internetinės parduotuvės tekstinės reklamos efektyvumą, nuorodų skiltyje prie kiekvieno skelbimo galima pridėti iki dešimties nuorodų į reklamuojamą resursą. Toks sprendimas gali iki trisdešimties procentų padidinti reklamos naudingumą. Taip pat prie skelbimų teksto galima pridėti kontaktinę informaciją, tokią kaip adresas ar telefono numeris. Kontaktinė informacija gali labiau sudominti lankytojus. Google AdWords reklamos skelbimus galima papildyti skiltyje „Papildymas/Praplėtimas“, aktyvavus duomenų rodymą.

Naudotojams, norintiems sužinoti Google AdWords reklamos pelno rodiklius, skirta speciali funkcija, kuri duoda rezultatus pagal pateiktus duomenis. Visa tai atliekama greitai ir patogiai. O svetainės priežiūra, deja, nevyksta taip operatyviai kaip norėtųsi – užklausos peržiūrimos iš eilės. Be to, priežiūrą vykdanti įstaiga savaitgaliais visai nedirba, tačiau susisiekti su ja galima tiek telefonu, tiek elektroniniu paštu, tiek specialiais pokalbiais. Net patys šios įstaigos atstovai rekomenduoja į juos kreiptis pirmoje savaitės pusėje ir nesitikėti greito atsakymo, nes vienu metu aptarnauti didelį srautą klientų jiems sudėtinga.

Vietoj reziumė

Apskritai Google AdWords reklamą galima pavadinti vienu iš nedaugelio realiai prieinamų tekstinės reklamos servisų su aiškia kainų politika ir efektyviu rezultatyvumu. Ar verta pasirinkti būtent Google AdWords reklamą? Klausimas sudėtingas. Tačiau sprendimą turi priimti kiekvienas individualiai, priklausomai nuo konkretaus reklamos užsakovo reikalavimų ir galimybių.  Daugiau apie Google Adwords reklamą skaitykite čia.

Facebooko paveikslėlių dydžiai jūsų puslapiui

Nereikia būti Facebooko guru-ekspertu, kad susikurtumėte patrauklų ir gerai atrodantį savo įmonės puslapį. Ne profilį, o puslapį (Page). Visa esmė – tinkamos ir gerai paruoštos iliustracijos. Norime aiškiai ir konkrečiai parodyti, kokio dydžio turi būti Facebook puslapio paveikslėlis, logo, taip pat kokio dydžio iliustracijas reikia kelti savo sienoje, kad jos atrodytų gerai.

Pradėkime nuo logotipo. Tai esminė iliustracija, nuo kurios reiktų ir pradėti kurti savo Facebook puslapį.

Jos išmatavimai turi būti 180×180 px, tačiau Facebook sistema suspaudžia ją iki 160×160 px. Gali būti ir didesnė, svarbu, kad tai būtų proporcingas kvadratas.

Kitas svarbus paveikslėlis yra puslapio viršaus iliustracija.

Iš esmės, ten galima dėti bet kokio dydžio iliustraciją, tačiau Facebookas ją sumažina ir apkerpa pagal turimą vietą – 851×315 px. Rekomenduojama pasidaryti būtent tokio dydžio iliustraciją, kad suspaudžiant nenukentėtų jos kokybė.

Du svarbūs dydžiai – paprasta iliustracija ir paryškinama iliustracija, kurią norite išskirti.

Paprasta iliustracija ant jūsų sienos yra 960×960 px dydžio. Galite dėti ir didesnę, svarbu, kad ji būtų idealus kvadratas.

Paryškinama iliustracija yra stačiakampio formos – 843×403 px dydžio. Ji kitų žmonių sienose yra sumažinama iki standartinio dydžio, todėl visa svarbiausia informacija turėtų būti išdėstyta centre.

Štai vizualus pavyzdys, kuris padės susigaudyti, kas ir ir kaip…

infographicfb

Šią informaciją galite rasti internete bet kuria kalba. Tai nėra jokia paslaptis. Esminis klausimas yra kaip padaryti tokias fotografijas neturint dizainerio sugebėjimų ir programinės įrangos? Negi reikės samdyti specialistus, kad iškirptų jūsų įmonės logotipą? Nieko panašaus. Tai galite padaryti ir nediegdami jokių programų (Picasa, Photoshop ar Gimp).

Pateikiame trumpą instrukciją, kaip pasidaryti stačiakampio formos iliustraciją Facebookui. Pasirinkome turbūt geriausią internete esantį iliustracijų redaktorių Pixlr.

1 žingsnis. Atsidarote savo turimą iliustraciją, iš kurios darysite paveiksliuką Facebookui.

2 žingsnis. Paspaudžiate šone esantantį apkirpimo mygtuką, panašų į groteles.

pixlr

3 žingsnis. Nustatote, kad galėtumėte patys įvesti apkerpamo stačiakampio parametrus – iš Constraint laukelio sąrašo pasirenkate „output size“.

4 žingsnis. Įvedate parametrus – plotis (width) – 843 ir aukštis (height) – 403.

5 žingsnis. Nuo vieno paveikslėlio krašto pelyte traukiate iki kito. Taip atsiranda iškerpamą plotą žymintis rėmelis. Kampuose esančius kvadratėlius traukdami į vieną ar kitą pusę tą rėmelį galite didinti ir mažinti tol, kol pažymėsite tiek, kiek reikia.

6 žingsnis. Paspaudžiate Enter klavišą, arba šone esantį apkirpimo mygtuką. Paveikslėlis iškerpamas.

7 žingsnis. Išsaugote spausdami File iš meniu juostos viršuje ir pasirenkate Save As – visai kaip ir Word programoje.

išsaugojimas

8 žingsnis. Nustatote iliustracijos pavadinimą, formatą (JPG, PNG ir t.t.), taip pat ir kokybę. Rekomenduojame nustatyti 100%.

kokybė

Viskas! Paruošta iliustracija jau jūsų kompiuteryje – galite kelti į Facebook.

Taip pat galite paruošti ir kitas jūsų Facebook puslapio iliustracijas be jokių dizainerių pagalbos. Tai nesudėtinga ir visiškai nemokamai.

Vyriskos pirstines parduodamos jau ir internetu

Norite atrodyti madingai ir turėti gražius rūbus, tačiau šiuo metu negalite tam skirti labai daug pinigų? Daugiau tai nėra problema, kadangi pastaruoju metu atsirado nemažai sėkmingai gyvuojančių ir nuolat įvairias akcijas skelbiančių elektroninių parduotuvių, pvz. Varle.lt, kurios savo klientams gali pasiūlyti karščiausius pasiūlymus ir nuolaidas.

Kainos – gerokai mažesnės nei realiose parduotuvėse

Jeigu norite tikrai sutaupyti, tuomet apsilankykite internetinėse drabužių parduotuvėse arba skelbimų portaluose – čia galite įsigyti odines pirštines vos už penkiasdešimt litų, o kai kuriais atvejais net gi dar pigiau. Ne gana to, odines pirstines vyrams dažnai būna su įspūdingomis nuolaidomis – net du kartus pigiau, nei firminėse parduotuvėse.

Žinoma, jeigu vyriskos odines pirstines atrodo gana įtartinai pigiai, tuomet jums reiktų kaip nors patikrinti, ar tai nėra pigi kopija – turguose labai dažnai šios kopijos būna parduodamos vietoj originalo, ir taip kartais žmonės internete taip pat bando apgauti pirkėjus parduodant pirstines vyrams lyg jos būtų originalios, kai iš tiesų tai yra tiesiog pigios kopijos.

Taigi, odines pirstines vyrams ir kitus drabužius bei aksesuarus internetu pirkti tikrai apsimoka, tačiau būkite atidūs ir patikrinkite, ar perkate tinkamą produktą. Ne tik vyriskos pirstines, tačiau ir daugelis kitų aksesuarų internete gali būti parduodami kur kas pigiau – juk elektroninėms parduotuvėms nereikia turėti realių parduotuvių, tad jos šiek tiek sutaupo ir gali savo klientams pasiūlyti kur kas mažesnes kainas.

Didelis aksesuarų pasirinkimas

Rasti tinkamus aksesuarus gali būti labai paprasta, jeigu tikrai žinote, ko ieškote. Vyriskos pirstines elektroninėje parduotuvėje gali būti surūšiuotos ir pagal kainą, ir pagal gamintoją ir pagal šiuo metu galiojančias akcijas. Taip pat galite pasidairyti ir moteriškų pirštinių, kojinių, grandinėlių ir kitų dalykų – aksesuarų pasirinkimas yra gana didelis, o kiekviena rimta elektroninė drabužių parduotuvė garantuos, kad prekė, kurią įsigysite, yra tikrai originali ir aukščiausios įmanomos kokybės. Dažniausiai drabužiams gali būti pritaikoma ir grąžinimo garantija, tai reiškia, kad jeigu matote, kad jūsų internetu nusipirkti drabužiai nėra kokybiškas, tai turite galimybę per tam tikrą laiką viską grąžinti ir atgauti savo sumokėtus pinigus.

Taip pat dabar atsirado galimybė gauti visiškai nemokamą pristatymą – jeigu perkate už tam tikrą sumą, tuomet visos jūsų nusipirktos prekės internetu bus pristatytos už dyką. O jeigu perkate vienu metu nedaug prekių, gali tekti mokėti už pristatymą, nebent atsiimtumėte elektroninės parduotuvės realioje būstinėje.

SEO etapai

SEOauditReikia tikėtis, kad skaitantieji šį straipsnį jau supranta, jog SEO nėra kokia nors programa, kurią įsigijus ir paleidus iškart pasiekiamas laukiamas rezultatas – tai yra pakilęs internetinės svetainės reitingas paieškos sistemose. SEO – tai nuoseklus, laiko ir pastangų reikalaujantis darbas, susidedantis iš keleto vienas kitą papildančių etapų. Apie pagrindinius etapus pasakoja SEOaudit specialistai.

Skiriami 5 pagrindiniai SEO etapai.

    1. Rinkos ir konkurentų tyrimas. Pirmajame etape nustatoma, kokie raktiniai žodžiai yra esminiai, remiantis jų naudojimo dažnumu vartotojams naudojant pastaruosius paieškos sistemose. Taip pat išsiaiškinama, kas konkrečiu atveju yra kliento „draugai“ ir „priešai“: įvardijami pagrindiniai konkurentai, veikiantys toje nišoje, įvertinamas jų pajėgumas darbe su paieškos sistemomis bei išskiriami galimi partneriai, galintys prisidėti siekiant rezultato efektyvumo.
    2. Vidinis SEO. Paprasčiau tariant, tai darbas užsakovo svetainėje, peržiūrint ir sutvarkant ją taip, kad atitiktų visus internetiniams tinklapiams keliamus reikalavimus. Dirbama tiek techniškai su programiniu kodu, tiek su turiniu – taisomi esami tekstai ar papildoma naujais, nukreiptais į raktažodžius, geriausiai atspindinčius konkrečią rinką. Tuo siekiama, kad svetainė būtų tinkamai suprantama paieškos sistemoms, o potencialūsklientai rastų visą aktualią informaciją.
    3. Išorinis SEO. Šį etapą galima pavadinti svetainės populiarinimu už jos ribų, sukuriant atgalines nuorodas į užsakovo svetainę. Atgalinės nuorodos talpinamos naudojant keletą strategijų. Visų pirma, užmezgus ryšius su tos pačios veiklos srities partneriais internete, nuorodos talpinamos jų puslapiuose. Taip pat kuriami tekstai su integruotomis nuorodomis į konkrečią svetainę. Nuorodas efektyvu platinti forumuose, kuriuose lankosi tikslinės grupės atstovai bei vis labiau populiarėjančiuose socialiniuose tinklapiuose.
    4. Monotoringas. Nuolat prižiūrima, kokį efektyvumą duoda prieš tai analizuoti žingsniai. Stebima, kaip kyla užsakovo pozicijos paieškos sistemose, analizuojami užsakovų veiksmai, pasiekti rezultatai.
    5. Nuolatinis atnaujinimas, kaitos valdymas. SEO etapai nėra baigtiniai, jie nuolat kartojami. Būtina stebėti pokyčiuos konkrečioje rinkoje, sekti konkurentų žingsnius ir reaguojant į tai nuolat atnaujinti interneto svetainę.

Taigi, SEO yra ilgai trunkantis procesas. Jį patartina rinktis tiems, kurie nori ilgalaikių rezultatų, pasiekiamų ne per trumpą laiką.

Svetainės talpinimas – hostingo paslaugų įmonėje ar svetainės kūrėjo serveryje?

Svetainių kūrimas ir talpinimas – dvi skirtingos paslaugos, paprastai įmonės užsiima tik kuria nors viena iš šių veiklos rūšių. Tačiau kai kurie svetainių kūrėjai taip pat siūlo ir patalpinti sukurtą svetainę savo serveryje. Net kartais vilioja labai patraukliomis talpinimo sąlygomis – užsisakant svetainę, talpinimas pirmus metus nemokamas.

Taigi ką pasirinkti – atskirai užsisakyti talpinimo planą hostingo paslaugų įmonėje, ar svetainę talpinti pačios svetainę sukūrusios įmonės serveryje? Abu šie variantai turi savų pliusų ir minusų.

Patikint tai pačiai įmonei ir sukurti svetainę ir ją talpinti, klientas išvengia papildomų rūpesčių. Nereikia nei domėtis hostingo tiekėjais ir planais, nei rūpintis serverio priežiūra, tiesiog sumoka vieną kartą už viską ir turi veikiančią svetainę.

Tačiau interneto svetainių kūrimu užsiimančių įmonių siūlomos talpinimo paslaugos, kaip taisyklė, smarkiai nusileidžia hostingo įmonių siūlomiems talpinimo planams. Tiek išskiriamais resursais, tiek valdymu, tiek priežiūra. Hostingo įmonės gyvena iš šių paslaugų, todėl skiria didelį dėmesį tiek techniniams serverių parametrams, tiek aptarnavimo kokybei. Serveriai turi valdymo pultus ir klientai patys gali keisti įvairius parametrus, talpinti daugiau nei vieną projektą, taip pat, pasikeitus poreikiams, lengvai pakeisti planą į didesnį.

Svetainių kūrėjų serveriai dažnai stovi apleisti ir atlieka tik minimaliausią funkciją – kad svetainė iš viso veiktų. Kadangi jų pagrindinė veikla – svetainių kūrimas, tai natūralu, kad talpinimo paslaugoms jie skiria daug mažiau dėmesio. Prireikus atlikti kokias nors modifikacijas tokioje svetainėje, dažnai paaiškėja, kad klientas net neturi serverio prisijungimų, pati serverio programinė įranga pasenusi, o konfigūracijoje negalima daryti jokių pakeitimų.

Todėl talpinimą svetainių kūrėjo serveryje verta rinktis tada, kai tiek pati svetainė, tiek poreikiai talpinimui yra iš tiesų minimalūs. O žiūrint į perspektyvas, jei norėsite svetainę tobulinti ir tam samdysite kitus specialistus, arba planuojate turėti ir daugiau internetinių projektų, vertėtų užsisakyti talpinimo planą pas hostingo paslaugų tiekėją.

Zynga laikinai sustabdė augalų nuvytimą dėl uragano JAV

Labai įdomus faktas socialinių žaidimų pasaulyje. Tokių žaidimų lyderę Zynga šiandien laikinai atšaukė augalų nuvytimo fonkciją savo socialinio ūkio žaidime Farmville2. Pasirodė toks užrašas:

We have temporarily disabled wither to accommodate those that are being impacted by Hurricane Sandy. Zynga’s thoughts and best wishes are with everyone who has been affected by this storm.

Zynga rūpinasi savo žaidėjais, papuolusiais į bėdą ir negalinčiais nuimti savo užaugusio derliaus, todėl kurį laiką javai ir baklažanai žydės netrukdomi, o ne nuvys. Labai pagirtina taktika. Dar galėtų pradėti rinkti aukas nukentėjusiems, kaip dare seniau su ne vienu labdaros fondu.

Kad ir kaip būtų keista, bet ši kompanija vis dar užima lyderiaujančias pozicijas ne tik faktiškai, bet ir iš moralinės pusės, nors rezultatai nėra tokie džiuginantys.

Primenu, kad JAV siaučia uraganas Sandy, kuris siaubia visa rytinę pakrantę. Dešimtys žmonių žuvo, milijonai liko be namų, sugriauti maži miesteliai, o didžiuosiuose miestuose – chaosas. Uždarytos elektrinės, tad milijonai liko be elektros ir patogumų.