Pigi video reklama jūsų įmonei

pigi video reklama

Kai reikia internete pasireklamuoti, pirmiausia į galvą šauna tekstinė reklama. Arba reklaminė antraštė (baneris). Bet yra ir kitas labai efektyvus reklamos būdas – pigi video reklama Youtube ir Facebook socialiniuose tinkluose. Neilgi video klipai, skirti interneto rinkai milijonų nekainuoja, todėl reklamuotis tokia forma tikrai galima gana nesunkiai.

Video reklamos gamyba

Pirmiausia, reikia susikurti neilgą klipą. Tiksliau sakant, kelias jo versijas. Pigi video reklama bus efektyvi, jei neviršys 30 sekundžių. Būtent tiek reikia peržiūrėti Youtube lankytojams. Facebook reklama turėtų būti apie 10-15 sekundžių. Dėl to tą patį klipą galima ir sutrumpinti.

Interneto puslapyje galima dėti pilną klipą. Taip pigi video reklama būtų efektyviai naudojama beveik visur.

Tokio klipo sukūrimas reikalauja šiokių tokių investicijų. Reikia susirasti filmuotoją, kuris padėtų nufilmuoti tam tikrus vaizdus ir kadrus. Kartais prireikia filmavimo iš oro dronu, tad tai kainuoja papildomai, nes drono paprastai tas pats operatorius nevaldo – yra tokią paslaugą teikiančių operatorių.

Viskas priklauso nuo to, kas bus filmuojama. Ar bus klipe vaidinama ir kalbama? Jei taip, kas ir ką kalbės? Koks tos žinutės tikslas. Visa tai labai svarbu renkantis video operatorių, kuris vėliau darys reklaminį filmuką.

Vaizdai ar animacija?

Animacinių reklaminių klipų kūrimas yra atskira paslauga. Čia niekas nieko nefilmuoja, tik pagal pateiktą scenarijų piešia herojus ir jų veiksmus. Tam yra specialios programos, todėl visas procesas yra paprastas.

Nufilmuoti vaizdai – solidesnis klipas. Ne visada rimtoms verslo paslaugoms tinka animaciniai personažai. Lietuva – ne Japonija, kur viskas pavaizduota animacinių personažų aplinkoje. Mums reikalingas gyvas žmogus ir pageidautina tikras. Tad jei filmuosite savo darbuotojus, pasistenkite, kad jie būtų tikri, o ne samdyti aktoriai. Juk visada maloniau bendrauti su klipe matyta administratore ar vadybininku, nei su samdytais aktoriais, kuriuos atsitiktinai galima sutikti gatvėje ar pamatyti kitose reklamose…

Patys susikursite vaizdo klipą?

Dažnai atsiranda tikrų video klipų kūrimų entuziastų, kurie sako, kad patys susikurs vaizdo klipą. Filmuos savo telefonu. Dažniausiai be trikojo, tad vaizdas drebės ir šokinės. Garsas taip pat, nes naudojamas telefono mikrofonas, o ne profesionalus kryptinis mikrofonas.

Vėliau kelias savaites užtruks redagavimas ir klipo sukūrimas. Aišku, jo ilgis bus toks, koks gausis, o ne toks, kokio reikia. Dėl vaizdo kokybės ginčytis neverta, nes jei nėra sulėtinto vaizdo, tai gali būti ir 4K raiška – tikrai yra tokių telefonų, kurie filmuoja 4K (pavyzdžiui, Sony). Klipas išeis šiaip sau. Po keleto peržiūrų kils minčių jį pataisyti.

Ar jums neatrodo visa ši situacija pažįstama? Su profesionaliais video kūrėjais viskas daug greičiau ir geriau. Rasti irgi juos nesunku – pasižiūrėkite Paslaugos.lt. Ten net su kainomis parašyta.

Internetinių puslapių kūrimas. Kada išleidžiamos didelės sumos?

internetinių puslapių kūrimasSvarstote kokiai būdais būtų galima pritraukti didesnę lankytojų auditoriją, kuri pirktų jūsų prekes ar paslaugas? Jeigu jūsų reklamuojatės tik per skelbimų portalus, vadinasi jūs neišnaudojate viso elektroninės erdvės potencialo. Jums turėtų būti aktualus internetinių puslapių kūrimas, nes būtent jo dėka galite pritraukti didesnę lankytojų ir tuo pačiu – pirkėjų auditoriją. Žinoma, užsakantiems tinklapių kūrimo paslaugas nevalia galvoti, kad tik tinklapio turėjimas padės padidinti pardavimus. Jums teks skirti atskirą biudžetą reklamai. Žinoma, labiausiai dabar siūloma susikoncentruoti ties svetainių kūrimo paslaugų užsakymu, nes jos turi būti užsakomos ne bet kaip, o tik iš profesionalių specialistų.

Internetinės svetainės kūrimas ne visada yra itin sudėtingas darbas. Sudėtinga tinklapį susikurti yra tiems, kurie neturi jokių žinių bei laiko. Dabar interneto svetaines galima susikurti vadovaujantis viešai pateikiama informacija. Tai gali būti tiek tekstiniai, tiek ir vaizdiniai patarimai kaip viską atlikti patiems. Žinoma, jeigu jus riboja laikas, tuomet geriausia būtų interneto svetainės kūrimo darbus patikėti profesionalams. Jie viską atliks itin gretai, o svarbiausia – kaina galbūt nebus tokia didelė, kaip tikėjotės.

Kiek teks išleisti pinigų už interneto svetainės sukūrimą – priklausys nuo jūsų keliamų reikalavimų. Dabar kainos nustatomos gana paprastai – kuo daugiau darbų užsakoma, tuo daugiau pinigų išleidžiama. Trumpai tariant, jeigu užsakysite kažkokią išskirtinę interneto svetainę, kurioje užsakymai bus priimami per specialią formą, tuomet tokios formos sukūrimas jums kainuos papildomai. Mažiau išleistų tie, kurie tokių formų nereikalautų ir elgtųsi standartiškai – nurodytų kontaktus dėl paslaugų užsakymo ir tiek. Žinoma, toks metodas nelabai tinkamas prekiaujantiems kažkokiais daiktais, nes tam bus reikalingos el. parduotuvės.

Kalbant apie didesnes paslaugų kainas, verta žinoti, kad elementarios paslaugų svetainės sukuriamos už daug mažesnes kainas, nei renkantis tokius tinklapius, kurie turi unikalius dizainus ir yra suprogramuoti nuo nulio. Tad, jeigu investuojate kažkokią pinigų sumą į interneto svetainės sukūrimą, būtinai tiksliai apibrėžkite savo poreikius. Jeigu norite išleisti kuo mažiau, tiesiog rinkitės standartines interneto svetaines, nes priešingu atveju jūsų išlaidos išaugs net keletą kartų.

Žvilgsnis į televizoriaus evoliuciją

televizoriai Galbūt kažkam televizoriai siejasi su neturinčiais ką veikti pensininkais bei sėsliu gyvenimo būdu, tačiau atsižvelgus į tai, jog pastarasis randamas kone kiekvienuose namuose, derėtų pakeisti nuomonę. Šiandien jis tarnauja ne tik kaip stilinga interjero detalė bet ir, modernių technologijų dėka, gali prisidėti prie laisvalaikio paįvairinimo. Prisiminkime, kaip viskas prasidėjo: kaip evoliucionavo televizoriaus aparatas nuo jo sukūrimo iki šių dienų.

Dvidešimto amžiaus trečiame dešimtmetyje užsienyje (JAV ir Didžiojoje Britanijoje) buvo pradėta prekyba televizoriais. Sunku patikėti, tačiau pastarojo ekranas tuomet prilygo…pašto ženklo dydžiui! Nepaisant sudėtingumo įžiūrint, ką tas aparatas vaizduoja, tai neabejotinai buvo didžiulė sensacija, pradžioje prieinama tik išrinktiesiems. Šis išradimas pasiteisino ir išplito visame pasaulyje. Dvidešimtmetį perkopusieji galbūt dar atsimena senelių namuose stovėjusius lempinius, o vėliau – kineskopinius televizorius. Šie televizoriai, iš pradžių rodę juodai baltą, vėliau – spalvotą vaizdą,  mūsų namuose gyveno pakankamai ilgai ir gana sėkmingai įgyvendino savo funkciją – tapo  viena iš retų to laikmečio pramogų, sukviesdavusių po darbų kartu susirinkti ne tik šeimos narius, bet ir kaimynus. Žvelgiant į tai, kaip dažnai gesdavo pirmieji televizoriai ir kaip jie patobulėjo vėliau, galima daryti išvadą, jog tai buvo technologija, į kurios vystymąsi buvo investuota pakankamai daug. Kineskopiniai televizoriai „nurašyti“, nes buvo suprasta, jog gremėzdiški gabaritai bei svoris nebetenkina pirkėjų poreikių (ši technologija būtent ir buvo modernizuojama ekrano įstrižainės sąskaita). Negana to, šio įrenginio veikimas  reikalaudavo didelių elektros energijos sąnaudų ir  į aplinką skleisdavo tam tikrą radiacijos kiekį.

Kineskopiniai televizoriai dar neturėtų būti lyginami su dinozaurais, tačiau jų galima išvystyti tik retuose namuose. Šių dienų karaliai – plazminiai ir skystųjų kristalų (LCD) televizoriai, nuolat tobulinami taip, jog savo išvaizda bei galimybėmis patenkintų net išrankiausio pirkėjo poreikius. Lyginant su kineskopiniais pirmtakais, jų išvaizda kardinaliai skiriasi – net ir didžiulės įstrižainės televizoriai yra ploni ir daug nesveria. Ką jau kalbėti apie raišką bei funkcijų gausą. Viena iš jų – 3D technologija, ties kurios tobulinimu šiuo metu ir dirbama. Reikia nemažai fantazijos, bandant įsivaizduoti, kokie televizoriai stovės mūsų namuose po kokių 20 metų!

 

Lenovo kompiuteriai – geriausias pasirinkimas studijoms

LenovoŠiuolaikiniai studentai yra gana lepūs. Prireikus kokios nors informacijos – nereikia peržiūrėti didelio kiekio knygų, kai labai nesunkiai įvedus raktinius žodžius į paieškos sistemas – Jums bus pateikiami atsakymai. Tai rodo, koks gyvenimas šiais laikais yra paprastas ir tuo pačiu tai, jog gyventi be kompiuterio yra beveik neįmanoma. Kiekviena aukštoji mokykla turi kompiuterių salę, skaityklą, kurioje galima naudotis šiais technikos prietaisais. Visgi, nors tokia paslauga ir yra labai patogi – beveik visi turi nuosavus kompiuterius su kuriais ne tik mokosi, tačiau tuo pačiu ir dirba. Lenovo kompiuteriai dažnai pristatomi kaip vienas kokybiškiausių ir ilgaamžiškiausių prietaisų. Jie puikiai tinka tiek pramogoms, tiek darbui. Akivaizdu, kad darbui dažniausiai reikia galingesnių, daugiau atminties turinčių prietaisų. Nieko keisto, kad tuomet reikalinga investicija į prietaisą taip pat būna didesnė.

Lenovo kompiuteriai dažniausiai giriami dėl šių faktorių:

  1. Jie nėra labai brangūs, tačiau kokybė – akivaizdi. Darbui tai labai tinkamas prietaisas, kadangi jų atmintis yra gana talpi ir tuo pačiu pats kompiuteris yra galingas.
  2. Šie kompiuteriai nėra dideli, taigi juos labai paprasta yra transportuoti iš vienos vietos į kitą. Juk būtent dėl mobilumo nešiojami kompiuteriai ir yra perkami. Kuo lengvesni ir mažesni jie yra – tuo nešiojimasis su savimi yra paprastesnis.
  3. Jų funkcionavimo laiko tarpas – ilgas. Kadangi prietaisai yra gaminami tik iš labai kokybiškų medžiagų, galite būti tikras, kad įsigijus daiktą galėsite ilgai juo džiaugtis.

Įvertinus kompaktiškumo, galingumo bei funkcionalumo kriterijus – būtent Lenovo kompiuteriai ir pasirenkami studijoms. Kadangi studentas studentui nelygus – net ir faktas, jog jį perkate mokslams – nesuvienodina kriterijų, kuriais turėtų būti pats prietaisas pasirenkamas. Kai kuriems asmenims studijų metu reikia įsirašyti konkrečias programas, kurios reikalingos atlikti tam tikrus darbus. Jeigu ir jūs esate tokių studentų tarpe – tuomet atsižvelkite į tai, kad kompiuteris būtų kuo galingesnis. Dažniausiai tokios programos kaip photoshop užima gana daug vietos, tad reikia, kad prietaisas veiktų sėkmingai ir sistemingai. Jeigu kompiuteris Jums reikalingas tik informacijai atrasti na ir dar rašto darbams rašyti – tuomet nereikia labai galingo. Galima pasirinkti nedidelį ir pigų. Žinoma, įvertinkite ir savo ateities poreikius.

Lenovo kompiuteriai pristatomi kaip labiausiai tinkami mokslui ir darbui. Dėl savo funkcionalumo jie dažnai perkami verslininkų, kurių veikla susijusi su IT. Visgi, ieškant reikalingiausio prietaiso taip pat siūlome atsižvelgti ir į šiuos kriterijus:

  1. Atsižvelkite į kompiuterio atmintinę. Tai svarbus faktorius su kompiuteriu dirbantiems asmenims.
  2. Įvertinkite kietojo disko talpą bei galingumą.
  3. Vaizdo kortą, kuri atsako už grafikos pateikimą.
  4. Įsirašykite tokią programinę įrangą, kuri konkrečiai Jūsų atliekamiems veiksmams būtų tinkamiausia.

Lenovo kompiuteriai – puikus pasirinkimas studijuojantiems asmenims. Geriau jau investuoti kiek daugiau, tačiau įsigyti daiktą, kuris Jums tarnaus labai ilgai ir sėkmingai. Juk keičiant kas metus kompiuterį jūs ir labai permokėsite, ir sukelsite sau nemažai problemų. Visada naudinga yra pasikonsultuoti su profesionalu, kuris gali patarti ir rekomenduoti.

Kaip veikia tekstinė Google AdWords reklama?

Google Adwords reklamaTekstinės Google AdWords reklamos platinimo paslauga šiandien gana sėkmingai populiarėja daugelyje šalių. O kai kuriose šalyse ji užima svarbiausią tekstinės reklamos skelbimų rinkos poziciją.

Beje, esminių skirtumų lyginant Google AdWords reklamą su konkurentais nėra jau taip daug – tai pakankamai sudėtingas interfeisas, mokamas API (application programming interface) naudojimas ir pakankamai gera reklaminės kompanijos biudžeto numatymo sistema. Beje, komisinių savo klientams Google nemoka. Tačiau visi šie nereikšmingi sunkumai atsiperka su kaupu, nes naudojantis Google AdWords reklama, žymiai išauga lankytojų, ateinančių iš paieškų sistemos, skaičius.

Žinoma, prieš pradedant dirbti su Google AdWords reklama, būtina užsiregistruoti ir susikurti reklaminę Google paskyrą. Pabrėžtina, kad dirbant su šiuo įrankiu svarbu struktūrizuoti, t.y. atskirai rūšiuoti reklamą skirtingų web-resursų, prekių ar paslaugų, grupuojant jas pagal reklamos temą ar objektą. Google AdWords reklaminės kompanijos kartais vykdomos dviem kryptimis vienu metu – orientuota į paieškų sistemą arba tekstinio-medijų formato. Tačiau tokiu atveju nevalia skirtingų reklamos krypčių nesuplakti į vieną.

Tad kaip gi „dirba“ Google AdWords reklama?

Įdomus Google išskirtinumas yra algoritmų, sudarančių paieškos rezultatus, sudėtingumas. Tai ne tik paieška pagal konkrečius raktinius žodžius ar jų junginius, bet kartu ir sąsaja su ankstesnėmis kiekvieno vartotojo paieškos užklausomis. Google AdWords taip pat susieja užklausas daugiau ar mažiau atitinkančias konkrečią temą, jeigu tekstinėje reklamoje yra bent vienas pagal temą artimas raktinis žodis.

Iš esmės, tekstinės Google AdWords reklamos efektyvumas auga su kiekvienu nauju skelbimu, patalpintu teminėje grupėje. Ta pati taisyklė galioja ir raktinių užklausų bazės formavimui – kuo smulkiau ir tiksliau užklausos bus aprašytos, tuo efektyviau jos veiks auditoriją.

Tiesa, nederėtų nuvertinti ir kitų paieškos sistemų, dirbančių kartu su Google ir parodančių analogiškus paieškos rezultatus. Vertėtų leisti rodyti tų paieškų sistemų rezultatus, nes taip Jūsų tekstinė reklama atsiras ir Google partnerių paieškų rezultatuose.

Tekstinė-medijų Google AdWords reklama

Galima naudotis ir tekstine-medijų (banerių) Google AdWords reklama. Ši reklama leidžia platinti banerius su reklaminiu teiginiu svetainėse-dalyvėse. Vertinant pagal kainą tokių reklaminių teiginių naudojimas net labiau apsimoka nei įprastos tekstinės reklamos platinimas. O taip išreklamuoti neseniai įkurtą internetinį verslą gali pavykti netgi greičiau nei naudojant kitus metodus.

Tačiau reikėtų įsidėmėti, kad tekstinė-medijų Google AdWords reklama reikalauja nuolatinio dėmesio ir vienos ar kitos srities naudingumo statistikos stebėjimo. Pastebėjus kurios nors reklamos efektyvumo mažėjimą, ją reikia tuoj pat šalinti ir jos vietoje sukurti naują.

Google AdWords reklamos mini-case‘ai

Verta pabrėžti, kad norint kuo efektyviau išnaudoti Google AdWords reklamos galimybes, būtina reguliariai peržiūrėti vartotojų užklausų populiarumo pasikeitimus. Keičiantis užklausų populiarumui, reikėtų peržiūrėti ir naudojamų raktinių žodžių sąrašą. Pasirinkti būtina vidutinio populiarumo užklausas, taip išvengiant populiariausių ir mažiausiai populiarių variantų.

Tam, kad atsitiktinai nepasirinktumėte užklausų su nuliniu relevantiškumu, tokias užklausas ataskaitoje galima pažymėti skiltyje „minusas“. Taip pat vertėtų atkreipti dėmesį ir į tekstinės reklamos click‘ų skaičiaus ir efektyvumo sąveiką. Juk Google AdWords reklamoje mokama už kiekvieną click‘ą, o paieškų sistema Jūsų skelbimą gali rodyti tiek pagal temines užklausas, tiek ir pagal šiek tiek tolimesnes temas. Todėl pridėjus panašių ir populiarių raktinių užklausų prie raktinių užklausų sąrašo, galima padidinti tikimybę paieškos rezultatus padaryti kuo labiau atitinkančius temą.

Google AdWords reklaminės kompanijos vertė tiesiogiai priklauso nuo jos sėkmės. Pirmiausia efektyviausiai veikia tekstinė reklama su didžiausia kaina už kiekvieną click‘ą. Tačiau su reklaminių skelbimų populiarumu ir augant click‘ų skaičiui, Google AdWords reklamos vertė taip pat auga. Tam, kad pirmą kartą nepermokėtumėte, vertėtų pasinaudoti automatiniu statymų pasirinkimu reklamos erdvėje. O jau apsipratus, galima pereiti prie rankinio procesų valdymo.

Kasdieninių rodiklių skaičius turėtų būti atidžiai stebimas. Pirmiausia tai neleis nusmukti žemyn reklamai dar efektyviai nesuveikus. Tai reiškia, kad nebūtina reklamos platinti iškart pagal tris dešimtis raktinių žodžių, jei biudžetas yra ribotas. Tokiu atveju būtina atlikti atranką ir sutrumpinti sąrašą iki dešimties relevantinių užklausų. Taip gausite aukštą tekstinės reklamos efektyvumą už pakankamai protingą kainą.

Dar šis bei tas

Norint dar labiau padidinti svetainės ar internetinės parduotuvės tekstinės reklamos efektyvumą, nuorodų skiltyje prie kiekvieno skelbimo galima pridėti iki dešimties nuorodų į reklamuojamą resursą. Toks sprendimas gali iki trisdešimties procentų padidinti reklamos naudingumą. Taip pat prie skelbimų teksto galima pridėti kontaktinę informaciją, tokią kaip adresas ar telefono numeris. Kontaktinė informacija gali labiau sudominti lankytojus. Google AdWords reklamos skelbimus galima papildyti skiltyje „Papildymas/Praplėtimas“, aktyvavus duomenų rodymą.

Naudotojams, norintiems sužinoti Google AdWords reklamos pelno rodiklius, skirta speciali funkcija, kuri duoda rezultatus pagal pateiktus duomenis. Visa tai atliekama greitai ir patogiai. O svetainės priežiūra, deja, nevyksta taip operatyviai kaip norėtųsi – užklausos peržiūrimos iš eilės. Be to, priežiūrą vykdanti įstaiga savaitgaliais visai nedirba, tačiau susisiekti su ja galima tiek telefonu, tiek elektroniniu paštu, tiek specialiais pokalbiais. Net patys šios įstaigos atstovai rekomenduoja į juos kreiptis pirmoje savaitės pusėje ir nesitikėti greito atsakymo, nes vienu metu aptarnauti didelį srautą klientų jiems sudėtinga.

Vietoj reziumė

Apskritai Google AdWords reklamą galima pavadinti vienu iš nedaugelio realiai prieinamų tekstinės reklamos servisų su aiškia kainų politika ir efektyviu rezultatyvumu. Ar verta pasirinkti būtent Google AdWords reklamą? Klausimas sudėtingas. Tačiau sprendimą turi priimti kiekvienas individualiai, priklausomai nuo konkretaus reklamos užsakovo reikalavimų ir galimybių.  Daugiau apie Google Adwords reklamą skaitykite čia.

Nešiojami kompiuteriai ir verslui ir pramogoms

nešiojami kompiuteriaiKompiuterių įvairovė dabar didžiulė, todėl visi, kas tik pageidauja turėti asmeninius poreikius atitinkantį kompiuterį, gali tai padaryti pora valandų pasivaikščioję po elektronines parduotuves. Nebūtinai lietuviškas, galima ir užsienietiškose, tik siuntimas gali papildomai kainuoti… Nešiojami kompiuteriai tiks ir pramogoms, ir darbui ir studijoms.

Pigūs nešiojami kompiuteriai

Nebrangūs tie „laptopai“ dabar. Vos 200-300 eurų kainuoja nauji, tačiau ne itin galingi kompiuteriai. Dėl to prieš juos įsigyjant būtina pasižiūrėti į techninius duomenis, palyginti. Aišku, reikia tvirtai apsispręsti ir dėl naudojimo. Jei tai žaidimams skirta įranga, apie pigumą teks pamiršti. Rekomenduojami nešiojami kompiuteriai Samsung yra pakankamai galingi ir kokybiški, tačiau jie yra brangūs. Jei tik interneto naršymui – tiks ir už tokią kainą įsigyti „laptopai“.

Visada pasidomėkite, ar yra nešiojami kompiuteriai su akcija, ar ne. Pirkdami su nuolaidomis galite nemažai sutaupyti. Nešiojami kompiuteriai išsimokėtinai yra kitas būdas nebrangiai apsipirkti ir įsigyti tikrai gerus daiktus. Pasidomėkite lizingo pasiūlymais el. parduotuvėse ir nemokėkite visko iš karto. Aišku, galutinė kaina bus didesnė, bet ką padarysi, kai dirbti kompiuteriu norisi jau dabar.

Dar vienas būdas sutaupyti – naudoti nešiojami kompiuteriai. Jų pasiūla yra gana didelė, tačiau reikia ieškoti per skelbimų puslapius, nes oficialios interneto parduotuvės labai retai parduoda naudotus. Jų darbas daugiausiai yra su naujais kompiuteriais.

Nešiojami kompiuteriai žaidimams ir verslui

Verslui paprastai reikia galingesnių kompiuterių su atitinkamomis biuro programomis (populiariausia Office365). Čia labiausiai tiks nešiojami kompiuteriai Dell. Jie yra vidutinės klasės ir pagal galingumą ir pagal kainą. Puikus kainos ir kokybės santykis. Jei ieškote kur kas prestižiškesnių gaminių, paprastai rekomenduojami nešiojami kompiuteriai Sony Vaio. Taip pat tinka ir Toshiba, Samsung. Aišku, Apple įsitaisęs prestižo viršūnėje.

Žaidimams skirti „laptopai“ yra dar galingesnis ir brangesni. Jie išsiskiria ne tik savo techninėmis savybėmis, bet ir išvaizda. Pasižiūrėkite, kaip atrodo Alienware serija ir suprasite, kad stilius svarbus ir nešiojamiems.

Elektroninėse parduotuvėse šių įrenginių gausa tikrai pribloškia. Rinkitės vadovaudamiesi sveiku protu, nes kartais žema kaina gali neatitikti jūsų poreikių. Reikės papildomų investicijų, o gal net ir teks kompiuterį pakeisti…

 

Facebooko paveikslėlių dydžiai jūsų puslapiui

Nereikia būti Facebooko guru-ekspertu, kad susikurtumėte patrauklų ir gerai atrodantį savo įmonės puslapį. Ne profilį, o puslapį (Page). Visa esmė – tinkamos ir gerai paruoštos iliustracijos. Norime aiškiai ir konkrečiai parodyti, kokio dydžio turi būti Facebook puslapio paveikslėlis, logo, taip pat kokio dydžio iliustracijas reikia kelti savo sienoje, kad jos atrodytų gerai.

Pradėkime nuo logotipo. Tai esminė iliustracija, nuo kurios reiktų ir pradėti kurti savo Facebook puslapį.

Jos išmatavimai turi būti 180×180 px, tačiau Facebook sistema suspaudžia ją iki 160×160 px. Gali būti ir didesnė, svarbu, kad tai būtų proporcingas kvadratas.

Kitas svarbus paveikslėlis yra puslapio viršaus iliustracija.

Iš esmės, ten galima dėti bet kokio dydžio iliustraciją, tačiau Facebookas ją sumažina ir apkerpa pagal turimą vietą – 851×315 px. Rekomenduojama pasidaryti būtent tokio dydžio iliustraciją, kad suspaudžiant nenukentėtų jos kokybė.

Du svarbūs dydžiai – paprasta iliustracija ir paryškinama iliustracija, kurią norite išskirti.

Paprasta iliustracija ant jūsų sienos yra 960×960 px dydžio. Galite dėti ir didesnę, svarbu, kad ji būtų idealus kvadratas.

Paryškinama iliustracija yra stačiakampio formos – 843×403 px dydžio. Ji kitų žmonių sienose yra sumažinama iki standartinio dydžio, todėl visa svarbiausia informacija turėtų būti išdėstyta centre.

Štai vizualus pavyzdys, kuris padės susigaudyti, kas ir ir kaip…

infographicfb

Šią informaciją galite rasti internete bet kuria kalba. Tai nėra jokia paslaptis. Esminis klausimas yra kaip padaryti tokias fotografijas neturint dizainerio sugebėjimų ir programinės įrangos? Negi reikės samdyti specialistus, kad iškirptų jūsų įmonės logotipą? Nieko panašaus. Tai galite padaryti ir nediegdami jokių programų (Picasa, Photoshop ar Gimp).

Pateikiame trumpą instrukciją, kaip pasidaryti stačiakampio formos iliustraciją Facebookui. Pasirinkome turbūt geriausią internete esantį iliustracijų redaktorių Pixlr.

1 žingsnis. Atsidarote savo turimą iliustraciją, iš kurios darysite paveiksliuką Facebookui.

2 žingsnis. Paspaudžiate šone esantantį apkirpimo mygtuką, panašų į groteles.

pixlr

3 žingsnis. Nustatote, kad galėtumėte patys įvesti apkerpamo stačiakampio parametrus – iš Constraint laukelio sąrašo pasirenkate „output size“.

4 žingsnis. Įvedate parametrus – plotis (width) – 843 ir aukštis (height) – 403.

5 žingsnis. Nuo vieno paveikslėlio krašto pelyte traukiate iki kito. Taip atsiranda iškerpamą plotą žymintis rėmelis. Kampuose esančius kvadratėlius traukdami į vieną ar kitą pusę tą rėmelį galite didinti ir mažinti tol, kol pažymėsite tiek, kiek reikia.

6 žingsnis. Paspaudžiate Enter klavišą, arba šone esantį apkirpimo mygtuką. Paveikslėlis iškerpamas.

7 žingsnis. Išsaugote spausdami File iš meniu juostos viršuje ir pasirenkate Save As – visai kaip ir Word programoje.

išsaugojimas

8 žingsnis. Nustatote iliustracijos pavadinimą, formatą (JPG, PNG ir t.t.), taip pat ir kokybę. Rekomenduojame nustatyti 100%.

kokybė

Viskas! Paruošta iliustracija jau jūsų kompiuteryje – galite kelti į Facebook.

Taip pat galite paruošti ir kitas jūsų Facebook puslapio iliustracijas be jokių dizainerių pagalbos. Tai nesudėtinga ir visiškai nemokamai.

SEO etapai

SEOauditReikia tikėtis, kad skaitantieji šį straipsnį jau supranta, jog SEO nėra kokia nors programa, kurią įsigijus ir paleidus iškart pasiekiamas laukiamas rezultatas – tai yra pakilęs internetinės svetainės reitingas paieškos sistemose. SEO – tai nuoseklus, laiko ir pastangų reikalaujantis darbas, susidedantis iš keleto vienas kitą papildančių etapų. Apie pagrindinius etapus pasakoja SEOaudit specialistai.

Skiriami 5 pagrindiniai SEO etapai.

    1. Rinkos ir konkurentų tyrimas. Pirmajame etape nustatoma, kokie raktiniai žodžiai yra esminiai, remiantis jų naudojimo dažnumu vartotojams naudojant pastaruosius paieškos sistemose. Taip pat išsiaiškinama, kas konkrečiu atveju yra kliento „draugai“ ir „priešai“: įvardijami pagrindiniai konkurentai, veikiantys toje nišoje, įvertinamas jų pajėgumas darbe su paieškos sistemomis bei išskiriami galimi partneriai, galintys prisidėti siekiant rezultato efektyvumo.
    2. Vidinis SEO. Paprasčiau tariant, tai darbas užsakovo svetainėje, peržiūrint ir sutvarkant ją taip, kad atitiktų visus internetiniams tinklapiams keliamus reikalavimus. Dirbama tiek techniškai su programiniu kodu, tiek su turiniu – taisomi esami tekstai ar papildoma naujais, nukreiptais į raktažodžius, geriausiai atspindinčius konkrečią rinką. Tuo siekiama, kad svetainė būtų tinkamai suprantama paieškos sistemoms, o potencialūsklientai rastų visą aktualią informaciją.
    3. Išorinis SEO. Šį etapą galima pavadinti svetainės populiarinimu už jos ribų, sukuriant atgalines nuorodas į užsakovo svetainę. Atgalinės nuorodos talpinamos naudojant keletą strategijų. Visų pirma, užmezgus ryšius su tos pačios veiklos srities partneriais internete, nuorodos talpinamos jų puslapiuose. Taip pat kuriami tekstai su integruotomis nuorodomis į konkrečią svetainę. Nuorodas efektyvu platinti forumuose, kuriuose lankosi tikslinės grupės atstovai bei vis labiau populiarėjančiuose socialiniuose tinklapiuose.
    4. Monotoringas. Nuolat prižiūrima, kokį efektyvumą duoda prieš tai analizuoti žingsniai. Stebima, kaip kyla užsakovo pozicijos paieškos sistemose, analizuojami užsakovų veiksmai, pasiekti rezultatai.
    5. Nuolatinis atnaujinimas, kaitos valdymas. SEO etapai nėra baigtiniai, jie nuolat kartojami. Būtina stebėti pokyčiuos konkrečioje rinkoje, sekti konkurentų žingsnius ir reaguojant į tai nuolat atnaujinti interneto svetainę.

Taigi, SEO yra ilgai trunkantis procesas. Jį patartina rinktis tiems, kurie nori ilgalaikių rezultatų, pasiekiamų ne per trumpą laiką.

Svetainės talpinimas – hostingo paslaugų įmonėje ar svetainės kūrėjo serveryje?

Svetainių kūrimas ir talpinimas – dvi skirtingos paslaugos, paprastai įmonės užsiima tik kuria nors viena iš šių veiklos rūšių. Tačiau kai kurie svetainių kūrėjai taip pat siūlo ir patalpinti sukurtą svetainę savo serveryje. Net kartais vilioja labai patraukliomis talpinimo sąlygomis – užsisakant svetainę, talpinimas pirmus metus nemokamas.

Taigi ką pasirinkti – atskirai užsisakyti talpinimo planą hostingo paslaugų įmonėje, ar svetainę talpinti pačios svetainę sukūrusios įmonės serveryje? Abu šie variantai turi savų pliusų ir minusų.

Patikint tai pačiai įmonei ir sukurti svetainę ir ją talpinti, klientas išvengia papildomų rūpesčių. Nereikia nei domėtis hostingo tiekėjais ir planais, nei rūpintis serverio priežiūra, tiesiog sumoka vieną kartą už viską ir turi veikiančią svetainę.

Tačiau interneto svetainių kūrimu užsiimančių įmonių siūlomos talpinimo paslaugos, kaip taisyklė, smarkiai nusileidžia hostingo įmonių siūlomiems talpinimo planams. Tiek išskiriamais resursais, tiek valdymu, tiek priežiūra. Hostingo įmonės gyvena iš šių paslaugų, todėl skiria didelį dėmesį tiek techniniams serverių parametrams, tiek aptarnavimo kokybei. Serveriai turi valdymo pultus ir klientai patys gali keisti įvairius parametrus, talpinti daugiau nei vieną projektą, taip pat, pasikeitus poreikiams, lengvai pakeisti planą į didesnį.

Svetainių kūrėjų serveriai dažnai stovi apleisti ir atlieka tik minimaliausią funkciją – kad svetainė iš viso veiktų. Kadangi jų pagrindinė veikla – svetainių kūrimas, tai natūralu, kad talpinimo paslaugoms jie skiria daug mažiau dėmesio. Prireikus atlikti kokias nors modifikacijas tokioje svetainėje, dažnai paaiškėja, kad klientas net neturi serverio prisijungimų, pati serverio programinė įranga pasenusi, o konfigūracijoje negalima daryti jokių pakeitimų.

Todėl talpinimą svetainių kūrėjo serveryje verta rinktis tada, kai tiek pati svetainė, tiek poreikiai talpinimui yra iš tiesų minimalūs. O žiūrint į perspektyvas, jei norėsite svetainę tobulinti ir tam samdysite kitus specialistus, arba planuojate turėti ir daugiau internetinių projektų, vertėtų užsisakyti talpinimo planą pas hostingo paslaugų tiekėją.

LED televizoriai

LED televizoriai – tai šiandieninės TV rinkos elitas. Be jokios abejonės jie gali būti pigūs, tačiau tuomet jų nebus galima vadinti pilnaverčiais LED. Štai tikrieji LED TV pasižymi ypatingai aukšta kokybe bei kainos etikete, kurį gali priversti pirkėją atsisėsti ant kėdės.

Paminėjome, kad kai kurie LED televizoriai nėra pilnaverčiai. Kodėl? Atsakymas ganėtinai paprastas, juose yra naudojamas šviesos diodų apšvietimas, tačiau atvaizdavimo technologija yra paremta senu geru LCD principu. Beje, tai jokiu būdu nereiškia, kad pastarieji yra labai blogi. Net negalėdamas būti grynakrauju LCD, toks televizorius vis tiek bus žymiai pranašesnis už LCD technologija paremtus gaminius.

Viena iš pagrindinių priežasčių, dėl kurių pirkėjai gana dažnai renkasi LED televizorius yra geresnis spalvų atkūrimas. Tai visų pirma lemia žymiai platesnė spalvų paletė, kuri atsiranda dėl to, kad šviesos diodas gali sukurti kelių atspalvių baltą spalvą. Taip pat LED technologija pasižymi žymiai geresniu kontrastu bei geriau atkuriama juoda spalva, kas yra ypatingai svarbu norint mėgautis kokybišku kinu.

Žmonėms, kuriems šis įrenginys labiau turi atstoti interjero elementą, LED televizorius bus tikras išsigelbėjimas, todėl, kad apšvietimui naudojami šviesos diodai leidžia sukurti ypatingai ploną korpusą, kurio storis gana retai kada viršija 3 centimetrus ir dažniausiai apsistoja ties 2 cm, kas metro įstrižainės ekranui yra tikrai nuostabus rezultatas.

Tokie televizoriai internetu gali būti įsigyjami per keletą minučių ir nors jų kaina paprastai būna ganėtinai didelė, ją praktiškai visuomet atperka sąlyginai nedidelis energijos suvartojimas, kuris yra ~40% mažesnis lyginant su LCD televizoriais. Šis procentas būtų dar didesnis, jei LED būtų lyginami su plazminiais televizoriais, kurie jau yra liūdnai pagarsėję kaip „energijos rijikai“ ir dėl to susilaukę ypatingai neigiamo žaliųjų dėmesio, o kai kur plazminius televizorius dėl pernelyg didelio elektros energijos suvartojimo net bandyta uždrausti!

Kaip matote, LED televizoriai turi išties daug pranašumų ir drąsiai gali vadintis šiandienos televizorių elitu. Nieks nežino kas vyks rytoj, tačiau panašu, kad televizoriai, naudojantys šviesos diodų apšvietimą dar greitai neužleis vietos naujai, revoliucingai technologijai.