Nuomojami automobiliai laikinojoje sostinėje

automobilio nuoma

Automobilių nuoma Kaune klesti. Tikrai. Ir netikėkite tais kai kurių verslininkų verksmais, kad jiems sunku dirbti, baisi konkurencija, mažas uždarbis. Akivaizdu, kad auto nuomos paslaugos Kaune dabar išgyvena tikrą „aukso amžių“. Paaiškinsime, kodėl taip manome.

  1. Kauno oro uostas – aukso kasykla automobilių nuomotojams. Čia plūsta užsieniečiai ir tautiečiai, kuriems automobilis reikalingas atostogoms Lietuvoje – 2-3 savaitėms.
  2. Daugybė pramonės, IT, gamybos įmonių, kurios dirba tarptautinei rinkai. Tai reiškia, kad čia nuolat atvyksta užsienio šalių profesionalai, kurie čia dirba, vadovauja kompanijos plėtrai. Ir jiems reikia automobilio.
  3. Didelė vietinė rinka, nes nuosavam automobiliui sugedus, reikia laikinai išsinuomoti kitą. Kaunas turi vieną didžiausių automobilių turgų, o tai reiškia, kad daugybei žmonių aktualios šios paslaugos.

Kokie dažniausi nuomojami automobiliai Kaune?

Ekonominės ir standartinės klasės. Taip pat mikroautobusai. Verslo klasės ir sportiniai bei vienatūriai nuomojami rečiau. Tiesa, limuzinų rinka klesti. Kaune yra nemažai turtingų žmonių, kuriems svarbu ne tik automobilio kokybė, bet ir kaina. Jiems pasirodyti mieste galima tik su prabangiais automobiliais. Taigi, auto nuomos rinka labai įvairi.

Kaune nėra daug elektrinių automobilių. Kodėl? Juk Vilniuje jie tokie populiarūs!.. Priežastis slypi pačioje infrastruktūroje. Kaunas yra gana platus miestas. Tai reiškia, kad 100 km galintį nuvažiuoti elektromobilį gali tekti krauti dar nesulaukus darbo pabaigos. Tesla automobilį nuomai rasti sudėtinga ir Vilniuje. Jie gali važiuoti 500 kilometrų, todėl yra efektyvesni.

Hibridinis automobilis Kaune iš viso neapsimoka. Kaune nėra didelių kamščių, kai kuriose pagrindinėse gatvėse leidžiamas ir 70 km/h greitis. Dėl šios priežasties elektrinis variklis hibridiniame automobilyje įsijungia labai retai. Reiškia, kuro sąnaudos bus kaip normalaus benzininio automobilio. Taigi hibridinių automobilių nuoma nėra efektyvi.

Kauniečiai mėgsta važinėti toli. Jiems reikalingas patvarus ir erdvus automobilis. Universlas, miesto visureigis ir didelis sedanas – pagrindiniai nuomotojų „darbiniai arkliukai“. Juos žmonės vertina ir mėgsta. Markėmis galima nespekuliuoti. Kaip ir visoje Lietuvoje populiariausi vokiški automobiliai – BMW, Opel, Volkswagen, Mercedes-Benz. Iš japoniškų, aišku Toyota ir Nissan. Rečiau Subaru ar Mazda. Amerikietiški automobiliai gana reti. Vis dėlto, nuomotojai labai atsižvelgia į ekonomiškumo principus. Retas „amerikietis“ yra pritaikytas taupiai Europos rinkai, tad nuomojantis galima pamatyti nebent Chevrolet Spark ar Volt automobilius.

Kaunas nelabai kuo skiriasi nuo Klaipėdos, kur situacija panaši.

 

Lauko reklama ir jos ypatumai

Lauko reklama – viena iš populiariausių reklamos rūšių šiuo metu. Lauko reklamą mato daugelis gatve praeinančių ar pravažiuojančių žmonių, taigi ji apima didelę auditoriją. Žmogus gali nežiūrėti televizoriaus, neskaityti laikraščių ir todėl nematyti ten skleidžiamos reklamos, bet nuo išorinės lauko reklamos atsiriboti nepavyksta. Nuo jos pasislėpti praktiškai neįmanoma. Vos įžengus į viešąją erdvę žmogų iš karto apsupa įvairūs reklaminiai plakatai, skydai, iškabos, rodyklės. Jis negali nepastebėti standartizuotų reklaminių skydų greitkeliuose, parduotuvių pastatų išorėje. Populiarėja lauko reklama ant elektros stulpų, parduotuvėse stumdomų prekių vežimėlių, ant pirkinių maišelių, autobusų bei kitų transporto priemonių. Dar naudojamos lauko reklamos formos ant pastatų, tvorų, suoliukų parkuose. Atsiranda ir netradicinės išvaizdos lauko reklamų, tokių kaip gigantiškas sumuštinis, ledų porcija prie kavinės ar restorano. Lauko reklama tapo įdomia ir savita išraiškos forma.

Populiariausios lauko reklamos priemonės yra parduotuvių pastato išorė, reklaminiai tentai, reklaminiai skydai, šviečiančios reklaminės iškabos, šviesdėžės, reklamimai stendai, transparantai, pano.

Lauko reklamos gamyba reikalauja nemažai laiko bei organizavimo įgūdžių: reikia sukurti projektą, jį suderinti su savivaldybe ar reklaminio ploto savininku, pagaminti reklamą ir ją sumontuoti. Reklamos gamybos projektui sukurti reikia kūrybiškumo ir kruopštumo. Lauko reklama turi būti paprasta. Užtenka trumpo teksto – žinutės, brand`o, nuotraukos, web adreso. Kiekvieno elemento matmenys – pakankamai dideli, kad būtų matomi iš toli. Tekstas lengvai perskaitomas ir suvokiamas, geriausia iš 4-5 žodžių, sukoncentruotas į vieną mintį. Projektuojant lauko reklamą reikia naudoti prekinio ženklo firmines spalvas, reklamos elementai turi ryškiai išsiskirti iš fono. Sėkminga lauko reklama atkreipia dėmesį, išsiskiria originalumu, šokiruoja ar stebina. Ryškios spalvos, įdomios formos, tinkamas apšvietimas padės išsiskirti lauko reklamai ir pritrauks klientus.

Šiuo metu lauko reklamos gamybai dažniausiai naudojamos labai įvairios aukštos kokybės ISO standartus atitinkančios medžiagos, tokios kaip PVC plastikai, PVC plėvelės, aliuminio kompozitai, įvairių rūšių organiniai stiklai, polipropilenas, kanalinis polikarbonatas, medis, stiklas, metalas ir kitos.

Įmonės, užsiimančios lauko reklamos gamyba, siūlo visą su tuo susijusių paslaugų spektrą, nuo projekto sukūrimo iki reklamos sumontavimo, įskaitant reklaminio ploto nuomą.