Kaip vyksta reputacijos valdymas naudojant SEO

Turbūt teko girdėti terminą reputacijos valdymas internete? Paprastai su reputacija dirba ryšių su visuomene specialistai, tačiau jų darbas yra išmokyti viešus asmenis bendrauti su aplinka internetu – nesikeikti viešojoje erdvėję, nerašinėti įžeidžiančių komentarų facebooke ir t.t SEO specialistai gali prisidėti tik prie tam tikrų rezultatų paieškoje.

Sakykime, internete pasirodė „negražus“ straipsnis apie tam tikrą žmogų, įmonę, ar organizaciją. Galima pradėti ilgus teisminius procesus, kuriais būtų įrodyta, kad tai šmeižtas ir tada autorius privalės viską išimti. Tai trunka ilgai, kainuoja daug, o kartais gali taip paaiškėti, kad tai visai ir ne šmeižtas… Kitas būdas yra tą neigiamą straipsnį paslėpti antrame ar net trečiame rezultatų puslapyje. Kaip tai daroma? Apie reputacijos valdymą internete kalbėjomės su Taurusmedia.lt vadovu Mantu A.

Išimti puslapį iš interneto nesant jo šeimininku beveik neįmanoma. Lieka tik vienas kelias, nustumti jį į antrą puslapį, kad didžioji dauguma lankytojų jo tiesiog nepamatytų. Pirmiausia išsiaiškinami tikslūs raktiniai žodžiai, kuriuos įvedus paieškoje matomas „negeras“ puslapis. Tada dirbama su savais puslapiais siekiant juos optimizuoti tais raktažodžiais, kad jie būtų pajėgūs konkuruoti su „kenkėju“. Greičiausiai tas puslapis vis dar bus matomas pirmajame puslapyje, todėl prireiks pagalbos iš stiprių sąjungininkų.

Pirmiausia gerai optimizuojami įvairių verslo katalogų aprašymai. VZ.rekvizitai.lt yra pagrindinis, tada eina imones.lt, visalietuva.lt, 118.lt ir kiti. Dirbama su visais verslo katalogais. Būtinai kiekvienas jų turi turėti unikalų pristatymą, nes kopijuotą Google rodo tarp pasikartojančių rezultatų. Unikalus tekstas turi būti optimizuotas jau išsiaiškintiems raktažodžiams. Po keleto savaičių verslo katalogų reklama turėtų aplenkti „negerą“ puslapį. Bet 3 ar 4 rezultatų pasikeitimas vis dar neišstumia „kenkėjo“ iš pirmojo puslapio.

Tada imamasi „sunkiosios artilerijos“ – straipsnių žiniasklaidoje ir teminiuose tinklaraščiuose. Reikia jų parašyti bent 3. Kyla problema – tokie straipsniai pirmose pozicijose būna gana neilgai. Per keletą dienų jie nukrenta žemyn. Tam, kad taip nenutiktų, reikalinga paspirtis iš SEO straipsnių. Jie padeda kurį laiką išlaikyti aukštas pozicijas.

Dar trūksta puslapių? Bent vienas jų galėtų būti profesionaliai sukurtas video klipas su itin geru aprašymu ir daug nuorodų. Jau rašėte SEO straipsnius, tad juose reiktų pridėti ir tą video. Konkurencija Lietuvoje nedidelė, tad video iškelti netruks daug laiko.

Dar galite paeksperimentuoti su Facebooko puslapio aprašymais. Jei reikia „gelbėti“ asmenį, tai socialinių tinklų anketos turėtų eiti pirmoje vietoje.

Tiesiog reikia sukurti tam tikrą turinio strategiją, kad būtų galima kaip įmanoma greičiau pakilti aukščiau už tą „blogą“ puslapį. Kaip tai padaryti? Čia padės SEO profesionalai, kurie užsiims ir turinio strategija. Bet turinio strategija užsiimti gali ir ryšių su visuomene agentūros. Problema ta, kad jie turinį pagamins tikrai kokybišką, bet ar sugebės jį pakelti aukščiau paieškoje?..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *